6 Nisan 2013 Cumartesi

mühürlü melankolik mevsim d_üşü !...



bazen
ben de vişne ağaçlarına küsebilirim
hep o mu şaşırtacak,
mevsimi yanıltabilirim...
ikimizin birden sevinebileceği
bir gök olsaydı, şiirler hırpalanırdı sanki..
bize bahşedilmediğince
en ısrarcı olduğumuz yalan neden
acı bağlamı kör düğümümüz?
fotoğrafları yarıştırır olduk be!insaf!...
şimdi bir somon ekmeğin kavgasından bahsetmeyelim isterseniz,
günde kaç öğün-vnç- dövüyoruz birbirimizi?
ben de bazen,
hatta çoğunca haddimi bilmeden
size cahil kalıyorum!
ömürde kaç öğün-vnç-birbirimizi yor-um-uyoruz?...
hermesliğimiz buncaymış,
inanmadığımız yedinin katlarına gömüyoruz birbirimizi
ikimizin birden sevinebileceği bir gök olsaydı,
şiirler hırpalanırdı sanki!

bazen ben,
belki çoğunca,
bir
iğde ağacına daha çok
inanabiliyorum,
birbirimizi hep ve her defasında,-
kasıt tanrıya özgü değildir!-
yanılttığımızca...

ikimizin birden sevinebileceği
bir gök var_dı...
uçurtmaları
hatırladığı_mız_nca!...
bazen
B
a
Z
ı
b
A
z
I

ben de kaybolabilirim,
usulca...

                                                                                                        ah! nisan 2013
                               

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder