14 Nisan 2015 Salı

darlanış!



- şu alkolü ne zaman bırakacaksın?

ben: neden?... yani...anlamıyorum..."bir alkolüm var ona da karışmayın" esprisini de istemiyorum!
soruyorum ki neden?... sonsuzluğu yakalamak istemiyorum! bedenimin gücünü dilediğim sokaklar adına zaten koşuyor ve yürüyorum...
kusura bakma da...bunca "siz" varken...
ben alkolü sayıklamak,ıssızlaşmak,kırıp dökmek için içmiyorum...
dalga sesi bile yokken,kuraklıkken...kendime bir ufuk yaratıyorum!
yazıyorum...ve okuyorum...
kayboluyorum!
anladın mı?
cık!
bir bok anlamadın!

cildimi yıpratan
bu yangınlar
bu çocuk
titremeleri
bu hesaplar
bu gürültü
anla
bu oyunsuzluk!!!

kaybedecek vaktim
kalmadı
ben zamanı
çitledim
ve
sonsuzluk değil düşüm...

anla ki bundan!

büyük harfleri
gramer bozumu olsun
diye reddetmedim!
onlar
feylozoflara kalsın!
ben büyük
harflere inanmadım
hepsi bu
saçma?
tercih ederim
anlam yozluğuna!
insanların
borç yarışında
bile yerimi
aldım!

oyun..
bildiğim,
"beynine kan oturur yavrum"

bırak!
morardı anne,
yüzleri
çocuk etleri!
kokuyor!

bırak,
ben hep çenemi
yaraladım,
tersine yürüyüştür bildiğim...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder