17 Ocak 2013 Perşembe

mUt



"Mert dayanır namert kaçar,
Meydan gümbür gümbürlenir.
Şahlar sahi divan açar,
Divan gümbür gümbürlenir."


***

mUt


zaman olmuştu,
çok!
bağı çözülesi dizlerimde
teğet bir dokunuşa
susmak şimdi.
sen bir dili heceledin,
ben dilsiz kaldım!
bilmezsin.

ve
bilmezsin,
bana kaldı
öksüz şiirler,
gecenin sönük
ay ışığı doldu,
sabah da oldu,
bana kaldı,
yazmasam
kalmaya hacet 
olamayacak
şiirler..

bağı çözülmekten
kırık dizlerim,
bilmezsin
sonsuzdur bazen bir dokunuş,
yakandan çekiştirmeye
yaşım büyüktü,
yaşım mı?
yaşamın mı?
...
tekrarı 
pirüpaktır elbet!
sesinin
sözünün
tefekkürü
ezberimde bildiğimin!
bilmezsin!
"keşke yalnız bunun için sevseydim seni"... 

                                                                                                                           17.01.2013 / olsun hep aNkArA / 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder