2 Aralık 2012 Pazar

.../.../.../.../...


... / ... / ... / ... / ... / ...


omzun.. omzunun hareket devinimi..
gözlerimi kaçırıyorum ben ellerinden..
bakarsam,
düşersin, unutkan bir sonbahar yaprağı gibi, kışın ortasında şalıma...
- "çevir başını, hemen! hemen yum gözlerini! şimdi ve hemen!"- ordering in my-side...
dinle!... vaaz olmuş olanı, ömrünü tükettin kadın şu taş binada! Dinle ne diyor bak, önünde kağıt olmadığından mı? Ezberi mi kaymış?...
sırtın ama!...
önümde yere eğilen, dinlenirken bile yorgun... 
önünde yere eğilmekten gocunmayacağım!...
bu büyük cümlelerde mi kaybolunuyordu? Ego?... Belki de.. ben umursamıyorum ama...!
"Umursa artık!..artık bir umursa!... Kendini!.. " ordering out of my side_?...
cezirimden dönüp de,
med oluyorum kör gözüme gözüme!...
"Git.. çık hemen.. çevir başını.. protokol!..koş!".._ not in my side!...
-üzgünüm diyorum.. sana mı?.. en çok kendime!... ben..bencil de olabiliyorum hem...
çivi çiviyi söker ya,
duvar olmuş külçemle duvara yaslanıyorum..
yoksa
süşeceğim hecelerimden sana...
" sus!... daha fazla..! fazlasıyla sus!"..- this is.. my side...
duymuyorsun... fazlasıyla yakın konuşuyorum,
yankıdandır belki kim bilir...
devam ediyor 
ses...
sesleniş olamıyor!.. Kavramları anlamlarıyla özetleyip, aynı kavrama geri dönüyor...
- Heyyy! Geri zekalı değiliz biz!..- tıh!..diyemezsin Alice!..üzgünüm!...

tutup da elinden,
ateş nedir bilmediğinden
yanamayıp da pörsüyene
alevler boyu
yol almak...
çıkmak.. ve gitmek..
birinci çoğul kipinde!...

- yapma Alice!.. yok öyle bir dünya...! 

***

sevgil_...
olamadı bir açık cümle,
isterdim o çayırlarda
tersine koşmak..!
ama kelimeleri
kodlamak
sandığınca kolay değil!...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder