7 Aralık 2012 Cuma

dOStLuKsA ve aŞkSa...


*dostluk...

şaşkınlığım,
derin bir kesik olduğunda,
vazgeçtim anlamaktan...

"sizin, alınız al"dı.. inandıydım...
"morunuz mor".. oldu dayak izlerinizde..
tekmeniz tokadınıza karıştı da,
şiirinizin ezberini bozdum!
budur suçum...!
asmadığınız yerim,
çekmediğiniz bir kulak tınım kaldıysa,
buyurun!

misafirperverliğin kapı eşiği
bir tarihte_ Derrida diyor ben demedim!_
ayakkabınızla daldığınız
antrede
kaldı toprak kokusu...
"çamur"demem,
diyemem, dilim varmaz...
geçmişimde tok kalır,
ağlamaktan tıkanan çocuklar gibi,
"ama sokaklar böyleymiş,
ama sizin adınız ne"...

....

* aşk...

" diyelim ki, aşk olduğu haliyle İki'nin ortaya çıkışı,
"ikinin sahnesi". Ya çocuk? Çocuk "İki'nin sahnesi'ni bozmaz mı?, parçalamaz mı?..."


senin
selamında dondum ben ...
kaldım,
şaş-beş kendime!...
sesinde kaybolmak istedim
en.. en beter tebessümümde!
diledim ki,
bir kış masalı olayım..
diledim,
unuttukların olsun
unuttuklarım da,
hatırlayalım birbirimizde..
ama...
sen,
 başka hatırlayışlarda!
zamanda çınladı ulan
adımların,
giderken sen,
ben başımı kaldırdım
eğdiğim
yalnızlıktan!...
bana ne gerçeklik de şimdi,
ne düş...
gece oldu mu hele
paylaşılmıyor
zaten olmayan sarılışlar...
bilmezsin ki...!

"aşkım da değişebilir,
gerçeklerim de.
Yangelmişim dizboyu sulara,
Hepinize iyi niyetle gülümsüyorum
Hiçbirinizle döğüşemem
Siz ne derseniz deyiniz
Benim bir gizli bildiğim var
Sizin alınız al inandım
Sizin morunuz mor inandım
Ben tam dünyaya göre
Ben tam kendime göre
Ama sizin adınız ne
Benim dengemi bozmayınız" ... /.../...



anlattıklarımdır, sarıldıklarım...

***
öLüM...: alışmadım ben hiç birinizin ölümüne!... bu kalsın hiç yoktan!.. güzel uyu adam!...

                                                                                                      8.12.2012/ hep olsa ya aNkArA....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder