12 Aralık 2012 Çarşamba

değil!...."vajina"



Bir hocama, ,bir dosta! yazmıştım: "birisi bana okkalı bir tokat atsın!"

Dtcf felsefe bölümünden iki arkadaş...

Hukuk felsefesi almadığımızdan mıdır?

almak mı gerekir? birisinin gözümüze sokması?

gündemde ben de vardım!..."öğrenci asistan" tamlaması nasıl da tatlı değil mi?

durun orada!... Sigorta? Güvence? ve iş tanımı?

"allahtan_?_ sicil yoktu!"... _?

uyan!

ben kadrolu öğrenci ironisindeyim, henüz bunu dahi tartışmadık, uyan!

senin yanında, hani yol'dan, -daşlık'tan geçtim de...
birisi var!... sen gibi!
uyan!...
acılarımızı yarıştırmayalım, mermi dokununca bize!
duralım, omuz-omuza!
ancak böyle....
sapan dediğin bir şey var!!.. hatırla!...
birileri öldürülüyor! birileri büyültülüyor yaşça!-gönlü büyük!-  birileri haykırıyor (itü!)
uyan! artık...
kulen delik deşik! anla artık, sana dokundu ya bir ucu!
aynı yerin, aynı tinin tekrarındasın!
düş bir dünyaya!
an-be-an-an-la!
orası değil çıkış!
orası yorumun yorumunun yorumunun elitist yok oluşu!
bir kıpırdan! çok aradığın, kendi anlamın olsun!
kıpırdan artık!...
çünkü cogito ergo sum değil!
anla!....

***



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder