31 Aralık 2012 Pazartesi

" o bana geldi "





ellerim doluydu,
o benim koynumda büyüdü,
uykusuzluğumda...
bundandır belki,
iki büklüm yaşınca
bazen en çok o anladı beni!...

***

annesine sordu: - "ne alacaksın bana?"
evin gece bekçisi kılığımla
böldüm sohbetlerini..
gülümseyen bir hevesle ağzını aralayacak oldu,
"duuuuur!" dedim..
" söyle, ne alacaksın bana?"

- " ... eldiven.."

o zaman oturdu ilmeği kaçtı sandığım
yıllar  boğazıma...

"neden?"

- " çünkü kardan adam yapacağız..."
... ... ... ...

" sen.. ne alacaksın bana?"

- "ne istersin ufaklık?"

" ıııı... çiçek!"

- " çiçek mi? n'apcan çiçeği?"

" koklayacağııııımmmmm!" ....

... : açık... anlam...! gülümseyerek söyledin ufaklık... öğreniyorum ben de... zamanla..!


adın gibi kal hep...                                                                           / gÜnEş'e...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder