6 Aralık 2012 Perşembe

nokta..nokta..nokta!...






" Sana büyük bir sır söyleyeceğim
Korkuyorum senden
Korkuyorum yanınsıra gidenden
Pencerelere doğru akşam üzeri
El kol oynatışından
Söylenmeyen sözlerden
Korkuyorum hızlı-yavaş zamandan
Korkuyorum senden
Sana büyük bir sır söyleyeceğim
Kapat kapıları
Ölmek daha kolaydır, sevmekten
Bundandır işte benim yaşamaya
katlanmam
sevgilim..." aRaGoN

"NEYİN MUTSUZLUĞU BU?"...
: )(- : tebessüm!...
beş dakikalık bir zamanı, 
gözlerin yokladı mı?
görebilmek!.. yalnızca...
beton gibi
yığılan tarihte
elma şekerin eridi mi?
ayaklarının 
ısıtmak için birbirine yetmediği oldu mu?
bildiğini,
gecede... gündüzde...!
yüzüne çalındı mı bildiğin?
uyuyakaldığın değil,
uyuyamadığın oldu mu?
geçelim söylevlerden,
dil, kimileyince de yakalanamayandır!
ama,
tutmak yok şu zamanda!
parsel parsel yaşıyoruz,
kuru hesaplarda...!
elbet unutmak baki!.. elbet geçer de!...
yazık, geçsin dileriz, bilmediklerimizce!...
daha bir okumalı şimdi sakallı dedeyi!...

bana,
"neyin?" deme şimdi,
susarım!...
susarım,
bildiğim üç-beş gece geçsin diye..
geçtiğinde ya?
sabır başkadır,
beklemek de başka,
yakalamak da!
kavram kargaşasına
sığınmayalım!... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder